کسی هستش که توی دوره 360 تیزهوشان خیلی سبز شرکت کرده باشه اگه شرکت کردید میشه بگید چطور بوده و یا راضی بودید و اگر در اموزشگاه های دیگه هم شرکت کردید و راضی بودید بگید چه اموزشگاهی بودی و هزینش چقدر بود
سابقه شرکت در دورههای تیزهوشان و آموزشگاههای مختلف
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.