واقعا با این شرایط کشور برگزاری امتحانات به صورت حضوری یک اشتباه محض است. دانش اموزی که تمام نوبت دوم را در بستر شاد که یک اپلیکیشن بدون امکانات و ضعیف است سپری کرده چگونه میتواند حضوری امتحان بدهد. چطور برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری هیچ خطری نیست ولی اموزش حضوری خطر دارد؟ لطفاً کمی به دانش اموزان توجه کنید. با تشکر.
مقایسه خطرهای برگزاری امتحانات حضوری و آموزش مجازی
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.