1- پاسخگویی سریع به درخواست¬های خدماتی مشتریان 2- کنترل فرایند خدمت به منظور صحت خدمات مورد نیاز و جلب رضایت مشتری 3- تخصیص هزینه¬های خیلی زیاد و حتی غیرضروری برای ارایه خدمات 4- عدم پذیرش عواقب ارایه نکردن خدمات در فاصله¬های زمانی استاندارد 5- به نتیجه رساندن کارها بر اساس استانداردهای ارائه خدمت 6- بزرگ جلوه دادن خدمات شرکت و وعده خدمات غیرعملی
کدام موارد از اهداف مسئولیت پذیری در ارائه خدمات میباشد؟
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.