گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

لطفا برای پاسخ دادن ابتدا وارد شوید. یا ثبت نام کنید.

پوریا که در کلاس تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی غایب بود از پارسا در مورد درس امروز سوال کرد پارسا گفت معلم هنری را تدریس کرد که شامل تعریف زیر می‌باشد:

    علی مهری خانیکی
  بروزرسانی 19 مهر 11:58

137 پرسش 607 پاسخ 16.1K امتیاز
دوره دوم متوسطه- فنی دهم شبکه و نرم افزار رایانه (صنعت) تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی

«هنر ارتباط تصویر با مخاطب که با استفاده از نقطه، خط، شکل و رنگ در کوتاه ترین زمان، بیشترین پیام را به مخاطب می دهد. این هنر ، هنری بسیار گسترده است و در تمام زوایای دید ما به چشم می‌خورد، از بسته بندی محصولات تا پوسترهای تبلیغاتی و از سربرگ و کارت ویزیت و فاکتور تا لوگو ، از طراحی صحنه و لباس تا تیتراژ و جلوه های ویژه فیلم و از تبلیغات تجاری و تیزرهای تلویزیونی تا نقاشی‌های متحرک، همه و همه با این هنر آمیخته شده‌اند» به نظر شما معلم کدام مبحث را تدریس کرده است؟


تصویر ضمیمه سوال: «هنر ارتباط تصویر با مخاطب که با استفاده از نقطه، خط، شکل و رنگ در کوتاه ترین زمان، بیشترین پیام را به مخاطب می دهد. این هنر ، هنری بسیار گسترده است و در تمام زوایای دید ما به چشم می‌خورد، از بسته بندی محصولات تا پوسترهای تبلیغاتی و از سربرگ و کارت ویزیت و فاکتور تا لوگو ، از طراحی صحنه و لباس تا تیتراژ و جلوه های ویژه فیلم و از تبلیغات تجاری و تیزرهای تلویزیونی تا نقاشی‌های متحرک، همه و همه با این هنر آمیخته شده‌اند»
به نظر شما معلم کدام مبحث را تدریس کرده است؟
لطفا برای پاسخ دادن ابتدا وارد شوید. یا ثبت نام کنید.
جدید‌ترین پاسخ‌ها بهترین پاسخ‌ها

پاسخ ها: {{ repliesNum }}

    {{ reply.name }}
  بروزرسانی {{ reply.update_jalali }}   {{ reply.subdate_jalali }}

پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.