{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

سال تحصیلی جدید با گامایی نو؛ گاما یک مدرسه آنلاین تمام عیار

ثبت شده در: 1399/06/15 مشاهده: 94     دسته بندی: اطلاعیه ها

هفتمین سال همراهی گاما با نظام آموزش و پرورش کشور سالی متفاوت نسبت به قبل است، سالی که تحت تأثیر کامل ویروس کرونا قرار گرفته و همه امور زندگی به آن گره خورده است.

گاما با هفت سال سابقه، پیوسته در تلاش برای پویایی سیستم و آماده نمودن فضای بهتر برای کاربران به منظور استفاده با بالاترین بهره‌وری است.

اکنون با نزدیک شدن به اصلی‌‌ترین هدف‌مان یعنی توسعه عادلانه آموزش در کشور با مشارکت همگانی معلمان دلسوز گاما، حس خیلی خوبی داریم.

گام‌های خوبی برداشته‌ایم؛ طی سالیان گذشته به صورت مداوم سیستم را بهبود بخشیده‌ایم و سرویس‌هایی را ارائه کرده‌ایم که بخش زیادی از آن برای استفاده جامعه بزرگتری از دانش آموزان ایران همچنان رایگان است.

هم‌اکنون بیش از ۱7۰,۰۰۰ دبیر از سراسر کشور و بیش از ۶8۰,۰۰۰ دانش آموز از نقطه به نقطه کشور و حتی خارج از کشور همراه ما هستند خانواده بزرگی که مرز ندارد‌ و می‌تواند در سال جاری یک میلیون نفری شود.

سال تحصیلی جاری را با تمام توان برای خدمت رسانی بهتر در شرایط کرونایی در کنار شما خواهیم بود، شما برای حفظ سلامتی‌تان می‌توانید از سرویس‌های تدریس آنلاین، آزمون آنلاین و معلم خصوصی که طی سال‌ گذشته به سیستم اضافه شده است استفاده کنید.

معلمان عزیز و دلسوز می‌توانند کلاس‌های خود را بدون خروج از خانه به صورت آنلاین بر بستر گاما به صورت رایگان برگزار کنند و دانش‌آموزان استفاده حداکثری از امکانات را داشته باشند.

گاما پس از ۷ سال اکنون یک مدرسه آنلاین است. ما همیار مدرسه‌ها و خانواده‌ها در سال کرونایی خواهیم بود تا با هم بتوانیم آموزش را کامل کنیم. ما تلاش خواهیم کرد هر خانه را به یک مدرسه تبدیل کنیم.

فصل شکفته شدن گل‌های معنوی و استمرار پویایی حیات علم و دانش و معرفت را به شما دانش آموزان و همکاران گرامی تبریک و تهنیت می‌گوییم و موفقیت در عرصه‌های مختلف زندگی و شادکامی شما را از درگاه ایزد منان خواهانیم.