

قسمت 1 - صفحه 174 تا 178 - تدریس ویژوال استودیو | کارگاه 1: ایجاد برنامه در سی شارپ


قسمت 2 - صفحه 179 تا 183 - تدریس پودمان چهارم واحد یادگیری 7: کارگاههای 2 و3و4


قسمت 4 - صفحه 200 تا 204 - تدریس پودمان چهارم کارگاههای 4 و 5: دریافت متغیر رشته ای و صحیح و اعشاری


قسمت 5 - صفحه 205 تا 206 - تدریس پودمان چهارم کارگاه 7: تبدیل نوع داده


قسمت 6 - صفحه 206 تا 207 - تدریس پودمان چهارم کارگاه 8: نوع داده کارکتری


قسمت 7 - صفحه 208 تا 209 - تدریس پودمان چهارم کارگاه 9 و 10: الگوی جایگذاری ساده و اگول جای گذاری


تدریس پودمان پنجم کارگاه 2: اولویت بندی عملگرهای محاسباتی


ویدیوی حل تمرینهای مبحث عملگر های محاسباتی


فیلم تدریس پودمان سوم: تولید چند رسانه ای | کارگاه 8: درج شی RollOver Image


تدریس پودمان چهارم کارگاههای 4 و 5: دریافت متغیر رشته ای و صحیح و اعشاری


ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و آموزش کار با Foxit Phantom PDF برای معلمان…


فیلم تدریس پودمان سوم: تولید چند رسانه ای | کارگاه 11: درج شی تعاملی پازل Puzzel


تدریس ویژوال استودیو | کارگاه 1: ایجاد برنامه در سی شارپ


فیلم تدریس پودمان سوم: تولید چند رسانه ای | کارگاه 5: درج شکل یا Shape


تدریس پودمان پنجم کارگاه 4: عملگرهای انتساب و عملگرهای افزایشی کاهشی


تدریس پودمان چهارم کارگاه 8: نوع داده کارکتری
موارد مشابه بیشتر
تدریس پودمان چهارم واحد یادگیری 8: کارگاههای 2 و 3
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.