ویژگی نامعادلهای که پاسخ آن یک بازه باز باشد
آموزش و حل نمونه سوال ریاضی دهم | ص. 83 تا 88: تعیین علامت به روش سریع
تدریس مفاهیم مجموعه های متناهی و نامتناهی
شمارش تعداد اعداد چهار رقمی با ارقام متمایز که حداقل دارای دو رقم خاص باشد
آموزش فصل اول | درس 3: الگو و دنباله
ویدیوی آموزش فصل چهارم کتاب درسی ریاضی (1) دهم | درس 3: تعیین علامت چند جمله ای…
تدریس فصل 4 | درس 1: حل معادله درجه دوم با ریشه گیری و مربع کامل (ص. 72 تا 74)
تدریس و حل مثال از ریشه، توان، ریشه n ام و توان های گویا (قسمت سوم)
حل کار در کلاس و فعالیت های کتاب ریاضی دهم | ص. 70 تا 73: حل معادله درجه دوم به…
تدریس فصل 7 | درس 1: احتمال یا اندازهگیری شانس (حل تمرین های پایانی)
موارد مشابه بیشتر
ویدئو آموزشی ریاضی (1) دهم | تعریف مجموعه مرجع و متمم، قوانین دمورگان و تعداد اعضای اجتماع مجموعه ها
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

