براي شناخت و به كارگيری روشهای مختلف آموزش و همچنين فعاليتهايی كه دانش آموزان در فرآيند ياددهي – يادگيري انجام ميدهند ، لازم است تا معلم درباره كارهايی كه در كلاس انجام ميدهد، بينديشد.
اين شيوه برخورد با آموزش، به معلم كمك ميكند تا دانشآموزان خود را در موقعيت يادگيري بهتری قرار دهد.
آشنايي با انواع رويكردهاي چهارگانه موجود در آموزش علوم تجربي به معلم كمك ميكند تا رويكرد و شيوه ی آموزش خود را مورد بازبينی قرار داده و بهترين روش و رويكرد را جهت آموزش علوم تجربی انتخاب نمايد ...
این پژوهش در 20 صفحه تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.