نکات آموزشی و روش تدریس فارسی اول دبستان | نشانه مـ م
فلش کارت های درس را بین گروه ها پخش کنید و از دانش آموزان بخواهید با توجه به تصویر کلمات را بخوانند، با آن کلمه جمله بسازند و به صدا و جای نشانه ی قرمز توجه کنند.
هر گروه با توجه به مکان قرار گرفتن نشانه ی قرمز ، فلش کارت خود را در جدول قرار دهد و شبیه آن را بنویسد.
دانش آموزان را هدایت کنید تا دریابند که م در اول و وسط با م آخر کلمه ها فرق دارد. سپس آن ها را هدایت کنید تا برای نشانه ها اسم بگذارند.
این فایل در 3 صفحه تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
ارسال شده توسط این معلم:
نگارهی 1: به خانهی ما خوش آمدی
نگارهی 3: یک و دو و سه، راه مدرسه
نگارهی 7: بَه بَه چه روستایی!
نگارهی 10: نوروز در خانهی ما
تمرین و روان خوانی پایان آموزش نشانهها (1)
درس 16: در بازار ” تشدید ـّ “
درس 17: صدایِ موج ”صـ ص“ ــ سفرِ دلپذیر ”ذ“
درس 18: علی و معصومه ”عـ ـعـ ـع ع“ ــ مثلِ خورشید ”ثـ ث“
درس 19: حَلَزون ”حـ ح“
درس 20: رضا ”ضـ ض“ ــ خاطرات انقلاب ”ط“
درس 21: لاکپشت و مرغابیها ”غـ ـغـ ـغ غ“
درس 22: پیامبر مهربان ”ظ“
تمرین و روان خوانی پایان آموزش نشانهها (2)
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.