منظور از «توهم انتخاب رسانه در آمریکا» چیست؟
یعنی ظاهرا برای انتخاب رسانه در این کشور گزینههای زیادی وجود دارد ولی در واقع تمام رسانههای این کشور زیر نظر یک شرکت ابررسانه کار میکنند.
2 )
یعنی ظاهراً مخاطب حق انتخاب رسانهای دارد وبه آن دلخوش است اما در واقع حق انتخاب رسانهای او محدود به چند شرکت سازنده پیامهای رسانهای هستند.
3 )
یعنی مخاطب حق انتخاب رسانهای در این کشور را ندارد.
4 )
یعنی به ظاهر مخاطب حق انتخاب رسانه دارد ولی در عمل ندارد.
تحلیل ویدئویی تست
تحلیل ویدئویی برای این تست ثبت نشده است!