گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
نمونه سوال محتوای آموزشی آزمون آنلاین پرسش و پاسخ درسنامه آموزشی مدرسه‌یاب معلم‌ها
  تعداد مشاهده رایگان باقی مانده: 4 صفحه

در حالت Normal چرا تابلو آژیر را فعال نمی‌کند؟

1 ) 

چون دتکتورها ولتاژ تولید نمی‌کنند.

2 ) 

چون تابلو در حالت Normal خروجی آژیر را قطع نگه می‌دارد.

3 ) 

چون مقاومت EOL بیش از حد بزرگ است.

4 ) 

چون جریان مدار صفر است.

پاسخ تشریحی :
نمایش پاسخ

در حالت Normal:

 تابلو هیچ زونی را تحریک‌شده نمی‌بیند، خروجی آژیر از طرف تابلو قطع است حتی اگر مدار جریان داشته باشد، تابلو فعال نمی‌کند.
وظیفه آژیر فقط با فرمان تابلو است.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!