در حالت Normal چرا تابلو آژیر را فعال نمیکند؟
1 )
چون دتکتورها ولتاژ تولید نمیکنند.
چون تابلو در حالت Normal خروجی آژیر را قطع نگه میدارد.
3 )
چون مقاومت EOL بیش از حد بزرگ است.
4 )
چون جریان مدار صفر است.
پاسخ تشریحی :
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!