گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

قائل بودن اثربخشی مخلوقات عالم هم‌چون ائمۀ اطهار (ع) در شفابخشی، بيانگر عدم سلب كدام جنبۀ توحيد می‌باشد و اين توانايی برای ايشان، مأثور از چيست؟ 

1 ) 

(قل اَغَير الله اَبغی ربّا و هو ربُّ كُلِّ شیءٍ) - صاحب اختيار بودن و اعطای مقام دخل و تصرّف به آنان 

2 ) 

(قل اَغَير الله اَبغی ربّا و هو ربُّ كُلِّ شیءٍ) - طیّ طريق بندگی و حقانيت نظام هستی

3 ) 

(ما لَهم مِن دونه مِن ولی و لا يُشرک فی حُكمه احدا) - طیّ طريق بندگی و حقانيت نظام هستی

4 ) 

(ما لَهم مِن دونه مِن ولی و لا يُشرک فی حُكمه احدا) - صاحب اختيار بودن و اعطای مقام دخل و تصرّف به آنان 

پاسخ تشریحی :
نمایش پاسخ

* برای قبول توحيد در ربوبيت ضرورتی ندارد كه هر گونه اثر را از اشيا يا انسان‌ها سلب كنيم. (دقت كنيد كه صاحب اختيار بودن توحيد ولايی است.)

* خداوند برای شفابخشی فقط دارو را قرار نداده است، بلكه راه‌های معنوی (درخواست از اوليای الهی و ...) نيز می‌تواند كارگشا باشد.

* نظام خلقت مبتنی بر حق است، هر انسانی كه در مسير بندگی پيش رود، در پيشگاه خدا منزلتی می‌یابد و قدرتی پيدا می‌كند كه برتر از قدرت‌های طبيعی است ... $\leftarrow $ مثل شفابخشی

تحلیل ویدئویی تست

تحلیل ویدئویی برای این تست ثبت نشده است!

محسن  سلطانی