گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
نمونه سوال محتوای آموزشی آزمون آنلاین پرسش و پاسخ درسنامه آموزشی مدرسه‌یاب معلم‌ها
  تعداد مشاهده رایگان باقی مانده: 4 صفحه

چرا استفاده از لوله فلزیِ بدون ارت در مسیر کابل اعلام حریق نادرست است؟

1 ) 

بدنه فلزی بدون ارت نویز و جریان نشتی تولید و Fault ایجاد می‌کند

2 ) 

لوله بدون ارت باعث کاهش ولتاژ در نقاط انتهایی می‌گردد

3 ) 

 این لوله‌ها باعث افزایش حساسیت بیش از حد دتکتورها می‌شوند

4 ) 

 لوله ارت‌نشده مقاومت EOL را از مدار خارج می‌نماید

پاسخ تشریحی :
نمایش پاسخ

اگر لوله فلزی ارت نداشته باشد، برخورد کابل آسیب‌دیده با بدنه لوله باعث نشتی جریان می‌شود.تابلو این نشتی را تغییر مقاومت و حالت Fault تفسیر می‌کند. تنها راه ایمن، اتصال لوله به سیستم زمین است.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!