چرا استفاده از لوله فلزیِ بدون ارت در مسیر کابل اعلام حریق نادرست است؟
بدنه فلزی بدون ارت نویز و جریان نشتی تولید و Fault ایجاد میکند
2 )
لوله بدون ارت باعث کاهش ولتاژ در نقاط انتهایی میگردد
3 )
این لولهها باعث افزایش حساسیت بیش از حد دتکتورها میشوند
4 )
لوله ارتنشده مقاومت EOL را از مدار خارج مینماید
پاسخ تشریحی :
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!