در سیمکشی شستی اعلام حریق، چرا باید از مسیر مستقیم در ارتفاع ثابت استفاده شود؟
1 )
برای جلوگیری از تداخل صوتی
2 )
برای سازگاری با دتکتور حرارتی
برای یکنواخت بودن مسیر کابل و سهولت بازرسی
4 )
برای همزمانی عملکرد شستی و دتکتور
پاسخ تشریحی :
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!