چگونه کمپینهای تبلیغاتی با استفاده از شعارهای واحد در پیامهای رسانهای متفاوت، ذهن مخاطب را اقناع میکنند؟
با ارائه یک شعار واحد در قالبهای مختلف و توسط رسانههای گوناگون، مخاطب به تدریج شعار را در ذهن و زبان خود تثبیت میکند و آن را بخشی از واقعیت میپندارد.
2 )
با تغییر جزئی در شعارهای تبلیغاتی و استفاده از تصاویر متنوع، توجه مخاطب را به خود جلب کرده و باعث میشوند پیام برای او جذابتر باشد.
3 )
با استفاده از شعارهای واحد در تبلیغات کوتاهمدت و حذف شعار در تبلیغات بلندمدت، از خستگی ذهن مخاطب جلوگیری میکنند.
4 )
با طراحی شعارهای واحد که دارای واژگان پیچیده و علمی هستند، مخاطب احساس میکند پیام ارائهشده دارای اعتبار علمی بیشتری است.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!