گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

چگونه کمپین‌های تبلیغاتی با استفاده از شعارهای واحد در پیام‌های رسانه‌ای متفاوت، ذهن مخاطب را اقناع می‌کنند؟

1 ) 

با ارائه یک شعار واحد در قالب‌های مختلف و توسط رسانه‌های گوناگون، مخاطب به تدریج شعار را در ذهن و زبان خود تثبیت می‌کند و آن را بخشی از واقعیت می‌پندارد.

2 ) 

با تغییر جزئی در شعارهای تبلیغاتی و استفاده از تصاویر متنوع، توجه مخاطب را به خود جلب کرده و باعث می‌شوند پیام برای او جذاب‌تر باشد.

3 ) 

با استفاده از شعارهای واحد در تبلیغات کوتاه‌مدت و حذف شعار در تبلیغات بلندمدت، از خستگی ذهن مخاطب جلوگیری می‌کنند.

4 ) 

با طراحی شعارهای واحد که دارای واژگان پیچیده و علمی هستند، مخاطب احساس می‌کند پیام ارائه‌شده دارای اعتبار علمی بیشتری است.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

احمدرضا معماری نسب