چگونه رسانهها میتوانند با چشمانی باز و دقیقتر به هدف بزنند؟
با مخاطبشناسی جامع، بررسی نیازهای مصرفکنندگان و استفاده از روشهای خلاقانه در تولید محتوا.
2 )
تولید محتوا بدون بررسی نیازهای مخاطب، زیرا رسانهها همیشه مورد توجه قرار خواهند گرفت.
3 )
با ارائهٔ محتوای عمومی که برای تمامی گروههای مخاطب جذاب باشد، بدون توجه به علایق خاص آنها.
4 )
افزایش سرعت تولید محتوا بدون توجه به تحلیل دقیق سلایق مخاطبان رسانهای.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!