“نفوذ” به عنوان یکی از روشهای دشمن توصیف میشود. چرا نفوذ، علیرغم هزینههای کمتر، میتواند خطرناکتر از روشهای آشکار مانند حمله نظامی باشد؟
1 )
چون در نفوذ، دشمن به راحتی شناسایی و طرد میشود
2 )
چون در نفوذ، فرد مورد نفوذ آگاهانه و با اراده خود به اهداف دشمن عمل میکند
چون نفوذ هزینه کمتری دارد و دشمن هیچگاه آشکار نمیشود و شناسایی و طرد آن دشوار است
4 )
چون نفوذ باعث افزایش اتحاد و همبستگی در جامعه میشود
پاسخ تشریحی :
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!