اگر افراد در انتشار پیامهای رسانهای اصول اخلاقی را رعایت نکنند، تأثیر پیامهای آنها ............... .
منفی خواهد بود و ممکن است اعتماد عمومی به رسانههای تعاملی کاهش یابد.
2 )
بدون تغییر باقی خواهد ماند زیرا اخلاق رسانهای هیچ نقشی در تأثیرگذاری پیامها ندارد.
3 )
مثبتتر خواهد شد زیرا کاربران بدون محدودیت میتوانند هر محتوایی را منتشر کنند.
4 )
بیاثر خواهد بود زیرا مصرفکنندگان تنها به پیامها توجه دارند و اخلاق رسانهای اهمیتی ندارد.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!