گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

در تقسیم‌بندی سواد رسانه‌ای، مخاطب چه جایگاهی دارد؟

1 ) 

در هر دو سطح خواندن و نوشتن، نقش اصلی مخاطب، تحلیل محتواهای رسانه‌ای و ارزیابی انتقادی پیام‌های مختلف است.

2 ) 

مخاطب در سطح مصرف، پیام‌های رسانه‌ای را دریافت می‌کند و در سطح تولید، نقش انتقال اطلاعات و تولید محتوای جدید را بر عهده دارد.

3 ) 

نقش کلیدی مخاطب تنها در سطح تولید معنا پیدا می‌کند، زیرا او در این مرحله به بازنشر و بازآفرینی محتواهای رسانه‌ای می‌پردازد.

4 ) 

تقسیم‌بندی سواد رسانه‌ای به مصرف و تولید نشان می‌دهد که مخاطب فقط در سطح خواندن فعال است و هیچ تأثیری در تولید ندارد.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

احمدرضا معماری نسب