گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
نمونه سوال محتوای آموزشی آزمون آنلاین پرسش و پاسخ درسنامه آموزشی مدرسه‌یاب معلم‌ها
  تعداد مشاهده رایگان باقی مانده: 4 صفحه

چرا در یک پروژه اداری، نصب دتکتور حرارتی به‌جای دود در اتاق‌های کامپیوتر کاری اشتباه است؟

1 ) 

چون حرارت دیرتر از دود منتشر می‌شود و در آتش‌سوزی تجهیزات IT پاسخ دیرهنگام دارد

2 ) 

چون حرارت مقاومت کابل را تغییر می‌دهد

3 ) 

چون دتکتور حرارتی ولتاژ بیشتری نیاز دارد

4 ) 

چون دتکتور حرارتی چمبر نوری را غیرفعال می‌کند

پاسخ تشریحی :
نمایش پاسخ

تجهیزات کامپیوتری معمولاً در آتش‌سوزی:دود بسیار ریز با دمای کم تولید می‌کنند. دتکتور حرارتی فقط افزایش دما را تشخیص می‌دهد،و این در آتش‌سوزی‌های الکترونیکی بسیار دیر رخ می‌دهد. دتکتور دود بهترین گزینه است.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!