گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
نمونه سوال محتوای آموزشی آزمون آنلاین پرسش و پاسخ درسنامه آموزشی مدرسه‌یاب معلم‌ها
  لطفا ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید.
  تعداد مشاهده رایگان باقی مانده: 4 صفحه

چرا دتکتور دود در محیط‌های باز (Open Areas) عملکرد بسیار ضعیفی دارد؟

1 ) 

 چون باد و جریان هوا دود را رقیق می‌کند و چگالی لازم برای فعال‌سازی چمبر ایجاد نمی‌شود

2 ) 

چون هوای آزاد ولتاژ دتکتور را افزایش می‌دهد

3 ) 

 چون در فضای باز مقاومت کابل تغییر می‌کند

4 ) 

چون دتکتور در هوای باز حساسیت زیادی پیدا می‌کند

پاسخ تشریحی :
نمایش پاسخ

در محیط‌های باز، جریان هوا بسیار شدید و جهت‌دار است.این جریان دود را قبل از تجمع در چمبر پخـش و رقیق می‌کند.نتیجه: دتکتور بسیار دیر فعال می‌شود یا هرگز فعال نمی‌شوددر این مناطق باید از: Beam Detector یا دتکتور حرارتی Outdoor استفاده شود.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!