چرا دتکتور دود در محیطهای باز (Open Areas) عملکرد بسیار ضعیفی دارد؟
چون باد و جریان هوا دود را رقیق میکند و چگالی لازم برای فعالسازی چمبر ایجاد نمیشود
2 )
چون هوای آزاد ولتاژ دتکتور را افزایش میدهد
3 )
چون در فضای باز مقاومت کابل تغییر میکند
4 )
چون دتکتور در هوای باز حساسیت زیادی پیدا میکند
پاسخ تشریحی :
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!