گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

کدام ترکیب رسانه‌ای و تکنیک اقناع برای تأثیرگذاری بر رفتار شهروندان در مناطق مختلف شهری مناسب‌تر است؟
پیام: «کاهش مصرف آب در تابستان امسال»

1 ) 

رادیو: استفاده از تکنیک «ترساندن» با گزارش خشکسالی‌های اخیر - بیلبوردهای شهری: تصاویر دریاچه‌های خشک شده با تکنیک «نمادگرایی» - مناسب برای: سالمندان و ساکنین مناطق کم‌درآمد

2 ) 

اینستاگرام: چالش‌های وایرال #صرفه‌جویی_آب با تکنیک «تأیید اجتماعی» - اپلیکیشن شهرداری: سیستم امتیازدهی به مصرف بهینه با تکنیک «پاداش و تنبیه» - مناسب برای: جوانان و اقشار متوسط شهری

3 ) 

روزنامه‌های محلی: مقالات تحلیلی با تکنیک «استدلال منطقی» - نامه‌های سرگردان: ارسال پیام به صندوق‌های پستی با تکنیک «پیام شخصی‌سازی شده» - مناسب برای: مدیران و صاحبان کسب‌وکارها

4 ) 

تبلیغات تلویزیونی: انیمیشن‌های کوتاه با تکنیک «داستان‌سرایی عاطفی» - پیامک همگانی: هشدارهای روزانه با تکنیک «تکرار پیام» - مناسب برای: تمامی گروه‌های سنی و اجتماعی

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

حمید انوری تفتی