گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

مقایسه در تبلیغات با استفاده از صفت برتر چگونه انجام می‌شود؟

1 ) 

مقایسه با استفاده از صفت برتر باعث می‌شود که یک محصول نسبت به دیگر محصولات مشابه از نظر کیفیت یا ویژگی خاصی برجسته‌تر به نظر برسد، مانند قند کمتر در یک نوشابه.

2 ) 

مقایسه با استفاده از صفت برتر معمولاً بر اساس اطلاعات غیرواقعی است تا مخاطب را فریب دهد و نیازی به ارائه مدارک ندارد.

3 ) 

مقایسه با صفت برتر تلاش می‌کند مخاطب را به خرید محصولی ترغیب کند که هیچ‌گونه تفاوتی با دیگر محصولات ندارد.

4 ) 

مقایسه با صفت برتر به صورت کلی و بدون اشاره به تفاوت‌های دقیق انجام می‌شود تا تأثیر بیشتری داشته باشد.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

احمدرضا معماری نسب