گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
  تعداد مشاهده رایگان باقی مانده: 2 صفحه

کدام گزینه صحیح است؟

1 ) 

در سیستم ترمز دیسکی، ضریب افزایش نیرو در سرعت‌های مختلف، متفاوت است.

2 ) 

در کفشک‌های سیمپلکس اختلاف نیروی وارد به کفشک‌ها بسیار اندک است.

3 ) 

از محاسن ترمز‌های دوپلکس توزیع یکسان نیرو در بین لنت‌های محرک و متحرک است.

4 ) 

اساسی ترین عیب کفشک بندی سرو وارد شدن نیروی تکیه گاهی کفشک محرک و متحرک است.

تحلیل ویدئویی تست

تحلیل ویدئویی برای این تست ثبت نشده است!

سید امجد حسینی