سازندگان پیامهای رسانهای چگونه از نوستالژی بهعنوان یک ابزار برای جلب توجه مخاطبان استفاده میکنند؟
1 )
سازندگان رسانهای با ایجاد پیامهای جدید و مدرن که هیچ ارتباطی با گذشته ندارند، سعی در جلب توجه دارند؛ زیرا معتقدند خاطرات گذشته نمیتوانند مخاطبان را جذب کنند و تنها نوآوریهای امروزی تأثیرگذار هستند.
آنها پیامهای خود را با عناصری مثل تصاویر، فیلمها، پویانماییها و موسیقیهای قدیمی همراه میکنند تا از حس نوستالژی، یعنی دلتنگی همراه با شادی نسبت به گذشته، برای ایجاد ارتباط عاطفی بیشتر با مخاطبان استفاده کنند.
3 )
برای تأثیرگذاری بیشتر، سازندگان رسانهای تنها بر جنبههای منفی نوستالژی تمرکز میکنند و پیامهای خود را با حس دلتنگی و اندوه نسبت به گذشته همراه میسازند.
4 )
آنها با برجسته کردن مزایای زندگی مدرن و مشکلات گذشته، تلاش میکنند حس رضایت از شرایط کنونی را جایگزین هرگونه تمایل به بازگشت به گذشته کنند.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!