گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

سازندگان پیام‌های رسانه‌ای چگونه از نوستالژی به‌عنوان یک ابزار برای جلب توجه مخاطبان استفاده می‌کنند؟

1 ) 

سازندگان رسانه‌ای با ایجاد پیام‌های جدید و مدرن که هیچ ارتباطی با گذشته ندارند، سعی در جلب توجه دارند؛ زیرا معتقدند خاطرات گذشته نمی‌توانند مخاطبان را جذب کنند و تنها نوآوری‌های امروزی تأثیرگذار هستند.

2 ) 

آن‌ها پیام‌های خود را با عناصری مثل تصاویر، فیلم‌ها، پویانمایی‌ها و موسیقی‌های قدیمی همراه می‌کنند تا از حس نوستالژی، یعنی دلتنگی همراه با شادی نسبت به گذشته، برای ایجاد ارتباط عاطفی بیشتر با مخاطبان استفاده کنند.

3 ) 

برای تأثیرگذاری بیشتر، سازندگان رسانه‌ای تنها بر جنبه‌های منفی نوستالژی تمرکز می‌کنند و پیام‌های خود را با حس دلتنگی و اندوه نسبت به گذشته همراه می‌سازند.

4 ) 

آن‌ها با برجسته کردن مزایای زندگی مدرن و مشکلات گذشته، تلاش می‌کنند حس رضایت از شرایط کنونی را جایگزین هرگونه تمایل به بازگشت به گذشته کنند.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

حمید انوری تفتی