چرا مقایسه نابرابر و غیرمنصفانه در پیامهای رسانهای میتواند باعث سردرگمی مخاطب شود؟
1 )
زیرا در این نوع مقایسه، فقط مزایای یک محصول به طور مبالغهآمیز و بدون توجه به معایب آن نمایش داده میشود.
زیرا این مقایسهها شرایط غیرواقعی ایجاد میکنند که در آن محصول یا نظر مورد تبلیغ نسبت به دیگر گزینهها کاملاً برتر به نظر میرسد.
3 )
زیرا در مقایسه نابرابر، تبلیغکنندگان فقط به ویژگیهای مثبت هر محصول اشاره میکنند و شرایط یکسان برای مقایسه رعایت نمیشود.
4 )
زیرا این مقایسهها معمولاً به طور شفاف و با جزئیات دقیق بیان نمیشوند، که موجب میشود مخاطب بیشتر به محصولات تبلیغشده توجه کند.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!