گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

چرا مقایسه نابرابر و غیرمنصفانه در پیام‌های رسانه‌ای می‌تواند باعث سردرگمی مخاطب شود؟

1 ) 

زیرا در این نوع مقایسه، فقط مزایای یک محصول به طور مبالغه‌آمیز و بدون توجه به معایب آن نمایش داده می‌شود.

2 ) 

زیرا این مقایسه‌ها شرایط غیرواقعی ایجاد می‌کنند که در آن محصول یا نظر مورد تبلیغ نسبت به دیگر گزینه‌ها کاملاً برتر به نظر می‌رسد.

3 ) 

زیرا در مقایسه نابرابر، تبلیغ‌کنندگان فقط به ویژگی‌های مثبت هر محصول اشاره می‌کنند و شرایط یکسان برای مقایسه رعایت نمی‌شود.

4 ) 

زیرا این مقایسه‌ها معمولاً به طور شفاف و با جزئیات دقیق بیان نمی‌شوند، که موجب می‌شود مخاطب بیشتر به محصولات تبلیغ‌شده توجه کند.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

حمید انوری تفتی