گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
نمونه سوال محتوای آموزشی آزمون آنلاین پرسش و پاسخ درسنامه آموزشی مدرسه‌یاب معلم‌ها
  فرم معتبر نیست.
  تعداد مشاهده رایگان باقی مانده: 4 صفحه

چرا در برخی تابلوهای اعلام حریق، LED مربوط به زون در حالت Fault چشمک‌زن و در حالت Alarm ثابت روشن می‌شود؟

1 ) 

چون تابلو بین دو حالت "تحریک واقعی" و "ایراد الکتریکی" تفاوت می‌گذارد

2 ) 

 چون چشمک‌زدن انرژی کمتری مصرف می‌کند

3 ) 

چون نور ثابت برای Fault مناسب نیست

4 ) 

چون Fault مقاومت EOL را افزایش می‌دهد

پاسخ تشریحی :
نمایش پاسخ

در استاندارد EN54 تعریف شده: Alarm = وضعیت واقعی تحریک → باید ثابت نمایش داده شود Fault = وضعیت خطا، قطعی، نشتی، اتصال → باید چشمک‌زن باشد چون Fault ممکن است لحظه‌ای، مقطعی یا گذرا باشد،تابلو با چشمک‌زدن نشان می‌دهد که وضعیت "پایدار" نیست.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!