کدام یک از موارد زیر درست نیست؟
1 )
حجم اطلاعات تولید شده در عصر حاضر بیشتر از توان مغز انسان برای پردازش و انتخاب آن است.
2 )
توجه مخاطب از آن جهت اهمیت دارد که ارتباط و اقناع مخاطب تنها با جلب توجه امکانپذیر است.
در گذشته، رسانهها بیشتر به جلب توجه مخاطب اهمیت میدادند و اکنون این اهمیت کاهش یافته است.
4 )
توجه در عصر انفجار اطلاعات کمیاب شده است چون مغز انسان به گونهای است که توجه به یک موضوع، توجه به سایر موضوعات را کاهش میدهد.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!