گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

قانع‌کنندگان چگونه از کلمات پرفضیلت برای افزایش تأثیر پیام‌های خود استفاده می‌کنند و چرا این کلمات بدون نیاز به تحلیل دقیق توسط مخاطبان پذیرفته می‌شوند؟

1 ) 

آن‌ها از کلمات پرفضیلت مانند «آزادی» و «حقوق بشر» بهره می‌گیرند زیرا این کلمات در جامعه مفاهیمی مثبت و مقبول هستند و افراد به دلیل ارزش اجتماعی و عاطفی این کلمات، پیام‌ها را بدون بررسی دقیق می‌پذیرند. 

2 ) 

قانع‌کنندگان با استفاده از کلمات پرفضیلت، مفاهیم علمی و آماری پیام‌های خود را تقویت می‌کنند و به دلیل پیچیدگی این کلمات، مخاطبان به تحلیل دقیق آن‌ها می‌پردازند.

3 ) 

کلمات پرفضیلت تنها برای افزایش جذابیت بصری پیام‌های رسانه‌ای استفاده می‌شوند و هیچ‌گونه تأثیر مستقیمی بر پذیرش پیام توسط مخاطبان ندارند.

4 ) 

این کلمات باعث می‌شوند مخاطبان تنها پس از دریافت توضیحات علمی و تخصصی پیام‌ها را بپذیرند و قانع شوند که پیام ارزشمند است.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

امیر علی سلطانی