قانعکنندگان چگونه از کلمات پرفضیلت برای افزایش تأثیر پیامهای خود استفاده میکنند و چرا این کلمات بدون نیاز به تحلیل دقیق توسط مخاطبان پذیرفته میشوند؟
آنها از کلمات پرفضیلت مانند «آزادی» و «حقوق بشر» بهره میگیرند زیرا این کلمات در جامعه مفاهیمی مثبت و مقبول هستند و افراد به دلیل ارزش اجتماعی و عاطفی این کلمات، پیامها را بدون بررسی دقیق میپذیرند.
2 )
قانعکنندگان با استفاده از کلمات پرفضیلت، مفاهیم علمی و آماری پیامهای خود را تقویت میکنند و به دلیل پیچیدگی این کلمات، مخاطبان به تحلیل دقیق آنها میپردازند.
3 )
کلمات پرفضیلت تنها برای افزایش جذابیت بصری پیامهای رسانهای استفاده میشوند و هیچگونه تأثیر مستقیمی بر پذیرش پیام توسط مخاطبان ندارند.
4 )
این کلمات باعث میشوند مخاطبان تنها پس از دریافت توضیحات علمی و تخصصی پیامها را بپذیرند و قانع شوند که پیام ارزشمند است.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!