کار با سیستم عامل ویندوز
شهروند الکترونیکی E-Citizen
دهم
متوسطه دوم کاردانش
تولید محتوای آموزش الکترونیکی
درسنامه آموزشی این مبحث
کدام یک از گزینههای زیر برای دسترسی به Device Manager استفاده میشود؟
2 )
کلیک راست روی دسکتاپ و انتخاب Personalize3 )
کلیک راست روی تسکبار و انتخاب Taskbar settings4 )
کلیک راست روی This PC و انتخاب Propertiesپاسخ تشریحی :
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!