گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
نمونه سوال محتوای آموزشی آزمون آنلاین پرسش و پاسخ درسنامه آموزشی مدرسه‌یاب معلم‌ها
  تعداد مشاهده رایگان باقی مانده: 4 صفحه

کدام یک از گزینه‌های زیر برای دسترسی به Device Manager استفاده می‌شود؟

1 )  کلیک راست روی This PC و انتخاب Manage

2 ) 

کلیک راست روی دسکتاپ و انتخاب Personalize

3 ) 

کلیک راست روی تسکبار و انتخاب Taskbar settings

4 ) 

کلیک راست روی This PC و انتخاب Properties

پاسخ تشریحی :
نمایش پاسخ

برای دسترسی به Device Manager، باید روی This PC کلیک راست کرده و گزینه Manage را انتخاب کنیم و سپس از پنجره باز شده Device Manager را انتخاب کنیم.  

- گزینه 2 نادرست است زیرا Personalize برای تنظیمات شخصی‌سازی میزکار استفاده می‌شود.  

- گزینه 3 نادرست است زیرا Taskbar settings برای تنظیمات نوار وظیفه به کار می‌رود.  

- گزینه 4 نادرست است زیرا Properties مشخصات کلی سیستم را نشان می‌دهد.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!