خسارتهایی که پس از دریافت محصول توسط مشتری ایجاد میشود کدام گزینه نیست؟
1 )
رسیدگی به شکایات
دوباره کاری
3 )
هزینههای خدمات پس از فروش
4 )
از دست دادن اعتبار نزد مشتریان
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!
گاما رو نصب کن!
جستجو
پربازدیدها: #{{ tag.title }}
به پاس اعتمادی که به گاما داشتی، ما اشتراک ویژهای رو برات فعال کردیم تا بدون هیچ نگرانی از محدودیت زمانی، از سرویسهای ویژه گاما استفاده کنی.
اگه به اطلاعات بیشتری نیاز داری راهنمای تغییرات جدید رو ببین.
از همراهیت با گاما سپاسگزاریم.
با تقدیم احترام
با سپاس! گزارش شما ثبت شد.