هدف از استفاده روش تداعی معانی در پیامهای رسانهای چیست؟
ایجاد پیوندی غیرمستقیم بین محصول و امیال انسانی تا مخاطب به آن علاقهمند شود و در موقعیتهای بعدی از آن استقبال کند.
2 )
نشان دادن مستقیم تأثیرات محصول بر مخاطب و بررسی نتایج آن بدون توجه به احساسات و امیال انسانی.
3 )
تولید پیامهایی واضح و صریح برای تشویق مردم به خرید محصولات مختلف و مشهور که با نیازهای آنها سازگار است.
4 )
استفاده از تبلیغات مستقیم به گونهای که مخاطب به سرعت از پیام تأثیر بپذیرد و آن را بپذیرد.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!