گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

هدف از استفاده روش تداعی معانی در پیام‌های رسانه‌ای چیست؟

1 ) 

ایجاد پیوندی غیرمستقیم بین محصول و امیال انسانی تا مخاطب به آن علاقه‌مند شود و در موقعیت‌های بعدی از آن استقبال کند.

2 ) 

نشان دادن مستقیم تأثیرات محصول بر مخاطب و بررسی نتایج آن بدون توجه به احساسات و امیال انسانی.

3 ) 

تولید پیام‌هایی واضح و صریح برای تشویق مردم به خرید محصولات مختلف و مشهور که با نیازهای آن‌ها سازگار است.

4 ) 

استفاده از تبلیغات مستقیم به گونه‌ای که مخاطب به سرعت از پیام تأثیر بپذیرد و آن را بپذیرد. 

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

هدایت الله دلاکی