گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

در تبلیغات بازرگانی از کدام پدیدهٔ روان شناختی استفاده می‌شود؟ مفهوم آن چیست؟

1 ) 

آماده سازی: آسان شدن دریافت بعدی با ارائهٔ پیشین محرک.

2 ) 

آشنایی نسبی با محرک: آسان شدن دریافت بعدی با ارائهٔ پیشین محرک.

3 ) 

آماده سازی: ارائهٔ مکرر محرک و ایجاد خوگیری.

4 ) 

آشنایی نسبی با محرک: ارائهٔ مکرر محرک و ایجاد خوگیری.

پاسخ تشریحی :
نمایش پاسخ

«آماده سازی» زمانی اتفاق می‌افتد که شناخت محرک معینی، تحت تأثیر ارائهٔ پیشین همان محرک یا محرک شبیه آن قرار می‌گیرد. یعنی ارائهٔ پیشین محرک، دریافت بعدی را آسان می‌کند. به عنوان مثال اگر نام تجاری خودکار خاصی روی کیسه‌ای نوشته شده باشد که فروشنده، لوازم شما را در آن قرار می‌دهد، روز دیگر هنگام خرید خودکار، احتمالاً آن خودکار خاص را از بین خودکارهای دیگر انتخاب می‌کنید. صفحه‌های74 و ۷۵ کتاب

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

محسن  سلطانی