کدام گزینه به بهترین شکل تغییر مفهوم مخاطب با ظهور رسانههای دوسویه را توضیح میدهد؟
1 )
در رسانههای دوسویه، مخاطب تنها نقش گیرندهٔ پیام را دارد و هیچ تغییری در مفهوم او ایجاد نشده است.
در رسانههای دوسویه، مخاطب به طور همزمان هم فرستنده و هم گیرندهٔ پیام است و مفهوم او پیچیدهتر شده است.
3 )
در رسانههای دوسویه، مخاطب تنها نقش تولیدکنندهٔ محتوا را دارد و دیگر مصرفکننده نیست.
4 )
در رسانههای دوسویه، مخاطب تنها نقش مصرفکننده را دارد و دیگر تولیدکننده نیست.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!