گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

در جهت رونق کسب‌وکار، تارنمایی طراحی شده تا بازخورد مشتری‌ها نسبت به محصول ارائه شده، مشاهده گردد. اگر بخواهیم قسمت‌های خاصی از تارنما تقویت شود، در کدام مرحلۀ ساخت MVP (کمینۀ محصول پذیرفتنی)، بایداین عمل را انجام داد؟

1 ) 

تدوین برسونا

2 ) 

تعریف هدف و مشتریان

3 ) 

تعیین مسیر حرکت مشتری

4 ) 

شناسایی و تحلیل رقبا

پاسخ تشریحی :
نمایش پاسخ

مراحل ساخت یک Mrp عبارت‌ است از:

1- تعریف هدف و مشتریان: در این مرحله تشخیص نیازهای مشتری و هدف از ساخت تارنما تعیین می‌شود.

2- شناسایی و تحلیل رقبا: در این مرحله مقایسه‌ای بین تارنماهای موجود و طراحی شده و قابلیت‌های تارنمای جدید انجام می‌شود.

3- تعیین مسیر حرکت مشتری: در این مرحله مشخص می‌شود که کدام قسمت تارنمای خود را باید تقویت کرد.

4- تهیه فهرست امکانات ضروری: باید لیست امکانات ضروری به منظور تقویت مشخص و تکمیل گردد.

5- ساخت، امتحان و یادگیری: بعد از انجام مراحل بالا، باید تارنما امتحان گردد و شامل مرحله آلفا و بتا است.

تحلیل ویدئویی تست

تحلیل ویدئویی برای این تست ثبت نشده است!