آزمون مستمر تفکر و سواد رسانهای پایه یازدهم | درس 1 تا 8
فصل 1: ما و رسانهها
درس 1: مسابقۀ رسانهها با زمان
درس 2: پیام همبرگری
درس 3: پنجگانۀ سواد رسانهای
فصل 2: فنون خلق پیام رسانهای
درس 4: تصاویر بیطرف نیستند!
درس 5: از بازنمایی تا کلیشه
درس 6: فنون اقناع (1)
درس 7: ما هم میتوانیم!
درس 7: فنون اقناع (2)
لطفا برای اطمینان از عملکرد و تجربه بهتر از مرورگرهای مدرن و به روز مانند کروم یا فایرفاکس استفاده کنید.
زمانی که یک شرکت تولید کننده تلفن همراه با مشاهده انفجار باتریها در محصولی از شرکت که در سطح وسیع توزیع شده، دستور جمع آوری آن محصول را میدهد، با این کار سعی میکند محبوبیت محصولات و ............... نام تجاری خود را، با جمع آوری محصولات معیوب، نزد مخاطبان حفظ کند.