کاربرگ های خلاق ضرب اعداد ریاضی پایه سوم
در این مجموعه انتظار می رود دانشآموز بتواند:
از سرنخها (مثلاً حاصل ضرب، فاکتورهای ممکن یا جای خالیها) استفاده کند تا عددهای ناپیدا را در جدول ضرب پیدا کند.
صفحه «تاس»: (دو تاس — یکی برای سطر، یکی برای ستون — تطبیق عبارت و نوشتن جواب)
دانشآموز بتواند پرتاب اول تاس را با ستون و عدد پرتاب دوم را با ردیف تطابق دهد و مولفهی ضرب (عبارت) را پیدا کند و پاسخ را بنویسد.
دانشآموز بتواند بین چند عبارت ضرب، بیشترین حاصل را شناسایی کند (مقایسهی مقادیر).
دستهبندی — نوشتن جمعهای تکراری و عبارت ضرب»
دانشآموز بتواند یک مجموعهی اشیاء یا حالتهای دادهشده را دسته بندی کند (مثلاً سه دسته 4 تایی ( 4×3 ) = 4 + 4 + 4).
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

