طرح درس روزانه علوم هفتم | فصل 11: یاخته و سازمان بندی آن
دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یایند :
1 آشنایی بیشتر با یاخته به عنوان کوچک ترین واحد زنده در بدن خود و دیگر موجودات زنده
2 دانش آموز بتواند ضمن کار با میکروسکوپ و مشاهده انواعی از یاخته ها، شایستگی های خود را افزایش دهد و به نظم حاکم بر ساختار موجودات زنده در طبیعت پی ببرد.
3 ضمن مقایسه یاخته های مختلف با یکدیگر به شباهت ها و تفاوت های بین آنها پی ببرد.
4 با بعضی از روش های آموزش علوم تجربی، درباره مشاهده یاخته ها آشنا شود.
5 با اجزای درون یاخته آشنا شود و بتواند وظیفه هر یک از آنها را در یاخته مشخص کند.
6 با سازمان بندی یاخته ها درموجودات پریاخته ی آشنا شود و بتواند ارتباط بین سطوح مختلف آن را توضیح دهد.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.