
add_circle اولین تصویر مدرسه را ثبت کن
مدرسه دخترانه دولتی شهید محسن تقی زاده شهریار
رتبـــه مدرسه
2,734
کشــــور
از 31,280 مدرسه
691
استــــان
از 1,165 مدرسه
150
ناحیـــه
از 178 مدرسه
نظرسنجی
thumb_up0از5رای
کلاسا و امکاناتش خوبه؟
1 نظر
معلمها درس رو خوب یاد میدن؟
1 نظر
مدرسه امن و شاده؟
1 نظر
مکان ورزشی دارین؟
1 نظر
کلاس هنری، کامپیوتر یا مشاوره دارین؟
1 نظر
معلمان فعال مدرسه
🎉 یه فرصت استثنائی! میتونی با اولین فعالیت، به عنوان معلم فعال در این بخش قرار بگیری.
دانش آموزان فعال مدرسه
دانش آموزان مدرسه
1نفـــر
امکانات
ورزشگاه
کلاس هوشمند
کتابخانه
آزمایشگاه
فروشگاه
سایت کامپیوتر
سالن اجتماعات
نمازخانه
سرویس رفت و آمد
خوابگاه
فضای مدرسه
درباره مدرسه
مدرسه دخترانه دولتی شهید محسن تقی زاده شهریار یکی از مدارس دولتی استان شهرستانهای تهران است که در شهریار واقع شده است. این مدرسه در نشانی خیابان دانشسرا، بن بست محمدی، پلاک 81 قرار دارد.
بر اساس شاخصهای رتبهبندی گاما، در شهریار این مدرسه رتبه 150 و در استان شهرستانهای تهران رتبه 691 را کسب کرده است.
مدرسه دخترانه دولتی شهید محسن تقی زاده شهر...

نظرات کاربران
خب سلام بنده سال آخری این مدرسه هستم و بشدت خوشحالم که دارم از این جهنم میرم بیرون مدرسه بشدتتتتتت مزخرف بشدت مزخرف مدیریت بشدت مزخرف مدیر مدرسه که زحمت کش هستن انگار فقط میخورن میخوابن ما اصلا ایشونو در طول مدرسه به زور میبینیم راجب بچه های مدرسه نظر خاصی ندارم من از همه بچه های مدرسه بخصوص بچه های کلاسمون متنفرم و کلا باهاشون حرف نمیزنم معلما هم بدک نیستن خیلی انتظار نداشته باشید هفتم این مدرسه نبودم هشتم معلم علوم خانم جدی بسیار معلم خوبی هستن سال نهم هم معلم عربی خانم قیاسوند و فارسی خانم فلاح هم واقعا معلمای خوبین بی شک توی هر سه پایه معلمای ریاضی افتضاااااححححح و خرابببببببب ریاضی نهم معلمش مثل عقده ای هاست و دو روعه توضیح همچنین معلم علوم نهم خانم نقی زاده خانم نقی زاده اخلاق بدی ندارن ولی درس دادنشون فهمش سخته معاون مدرسه همینجا نام میبرم خانم خانم پروین عزیزی هستن معاونیت بسیاااااررررررر مزخرف بسیار مزخرف فقط خودشو گنده نشون میده وگرنه هیچی نیست الکی بچه هارو تهدید میکنه از جمله موهاتونو قیچی میکنم و.... که تخمشو نداره و میگه اداره گیر میده و خلاصه بهونه های مزخرف و زیادی میاره پر حالی که پارسال معاون فرق میکرد و چتری هامون بیرون بود کلا خیلی مزخرفه نیاید تو این جهنم دره همچین مزخرفه ترم دوم امسال اعلام کردن مجازی ولی مدیر دنبال نامه حضوزی بود امتحانامون 9 خرداد شروع شد ولی این مدرسه 8 خرداد برنامه داد درحالی که بهش پیام میدادی چرا نمیزاری بهونه بخشنامه میاوردن درحالی که همه مدرسه ها گذاشته بودن و پیام میدادی سین میزدن جواب نمیدادن خلاصه نیاید تو این جهنم