





add_circle افزودن تصویر
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی 6 منطقه 2 تهران
رتبـــه مدرسه
104
کشــــور
از 31,271 مدرسه
11
استــــان
از 1,302 مدرسه
2
ناحیـــه
از 112 مدرسه
نظرسنجی
thumb_up121از147رای
کلاسا و امکاناتش خوبه؟
29 نظر
معلمها درس رو خوب یاد میدن؟
30 نظر
مدرسه امن و شاده؟
31 نظر
مکان ورزشی دارین؟
28 نظر
کلاس هنری، کامپیوتر یا مشاوره دارین؟
29 نظر
معلمان فعال مدرسه
دانش آموزان فعال مدرسه
دانش آموزان مدرسه
323نفـــر
امکانات
ورزشگاه
کلاس هوشمند
کتابخانه
آزمایشگاه
فروشگاه
سایت کامپیوتر
سالن اجتماعات
نمازخانه
سرویس رفت و آمد
خوابگاه
فضای مدرسه
درباره مدرسه
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی 6 منطقه 2 تهران یکی از مدارس تیزهوشان استان تهران است که در منطقه 2 تهران واقع شده است. این مدرسه در نشانی بزرگراه جلال آل احمد، خیابان آرش مهر (شهرآرا)، کوچه 30 قرار دارد.
بر اساس شاخصهای رتبهبندی گاما، در منطقه 2 تهران این مدرسه رتبه 2 و در استان تهران رتبه 11 را کسب کرده است.
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی 6...

نظرات کاربران
من خودم دانشآموز این مدرسهام و واقعاً باید بگم رفتار مدیر این مدرسه، آقای بابامحمدی، اصلاً در شأن یک مدرسه سمپاد نیست. روز ثبتنام، خیلی از خانوادهها رو تحقیر میکنن و با لحن بد جواب میدن. اولش آدم فکر میکنه چون برای ورود به این مدرسه کلی زحمت کشیده و شعار سمپاد هم نخبهپروری و پرورش استعدادهای درخشان هست، پس یا هزینهها خیلی کم میشن یا اصلاً نباید اینقدر بالا باشن. ولی بعد متوجه میشید شهریه واقعاً خیلی بالاست و از همون اول هم برخوردها بیشتر از اینکه محترمانه باشه، تحقیرآمیزه. کافیه کسی کوچکترین حرفی درباره هزینهها یا این وضعیت بزنه، سریع یه تیکه میاندازن یا جواب نامناسب میدن. تقریباً هیچ خانوادهای نبوده که از برخورد این مدیر ناراحت نشده باشه یا تحقیر نشده باشه. علاوه بر این، مدیر و معاون پایه، آقای جعفری، خیلی پولکی رفتار میکنن و برای هر بهونهای دنبال گرفتن پولن. مثلاً میگن توی این کلاس تقویتی باید شرکت کنید و تا فلان تاریخ هم باید ۳ میلیون برای هزینه کلاس واریز بشه؛ یا برای یک آزمون، از هر نفر ۳۰۰ هزار تومان میگیرن و بعد هم تهدید میکنن که اگر شرکت نکنید، نمرهتون کم میشه و… در کل، توی این مدرسه انگار معیار سنجش دانشآموز بیشتر پول شده تا رفتار و نمره واقعی. نکته قابل توجه اینه که تمام توضیحات و تعریفهایی که درباره مدرسه توی اینترنت میخونید، مبنی بر داشتن مرکز پروجکتور، کلاسهای فلان و …، همهاش چرت و پرته. با وجود این شهریه بالا و پولهای زیادی که با تهدید و کسر نمره دریافت میکنن، مدرسه واقعاً فقیره. همه جا قدیمی و فرسوده است، تمام کامپیوترها خرابن و عملاً هیچ کامپیوتر درست و حسابی توی مدرسه پیدا نمیشه. البته معاونین انضباطی مدرسه، آقای محمدخانی، نصیرزاده و کاشی، واقعاً آدمهای خوبی هستن و با دانشآموزها صمیمی برخورد میکنن. معلمها هم واقعاً عالیان؛ هم خوب درس میدن و هم مهربونن. البته نمیدونم مدارس حلی دیگه چطورن، ولی معلمهای این مدرسه واقعاً نقطه مثبتش هستن. این نظر رو نوشتم که اگر کسی قصد ورود به این مدرسه رو داره، بدونه با چه فضایی روبهرو میشه. معلمها خوبن، اما اصل قضیه خود مدیر مدرسهست؛ چون تقریباً هر روز جلوی در مدرسه برای اولیا سر مسائل مالی داد و بیداد میکنه.