 
                                
                             سیدطاها سیدعلی اللهی
                                سیدطاها سیدعلی اللهی                            قسمت 1 - صفحه 81 تا 84 - تدریس آنلاین صفحه 81 تا 84 ریاضی (1) دهم | فصل 4 | درس 3: تعیین علامت
 
                                
                             سیدطاها سیدعلی اللهی
                                سیدطاها سیدعلی اللهی                            قسمت 2 - صفحه 83 تا 87 - ویدیوی آموزشی ریاضی (1) دهم | حل نمونه سوالات متنوع از تعیین علامت
 
                                
                             سیدطاها سیدعلی اللهی
                                سیدطاها سیدعلی اللهی                            قسمت 3 - صفحه 83 تا 88 - تدریس آنلاین صفحه 83 تا 88 ریاضی (1) دهم | فصل 4 | درس 3: تعیین علامت
 
                                
                             سیدطاها سیدعلی اللهی
                                سیدطاها سیدعلی اللهی                            قسمت 5 - صفحه 88 تا 92 - تدریس آنلاین صفحه 88 تا 92 ریاضی (1) دهم | فصل 4 | درس 3: تعیین علامت
 
                                
                             سیدطاها سیدعلی اللهی
                                سیدطاها سیدعلی اللهی                            قسمت 6 - صفحه 89 تا 94 - تدریس آنلاین صفحه 89 تا 94 ریاضی (1) دهم | فصل 4 | درس 3: تعیین علامت
 
                                
                             مهدی کنگرلو
                                مهدی کنگرلو                            جدول تعیین علامت عبارتهای جبری
 
                                
                             مهدی کنگرلو
                                مهدی کنگرلو                            ویدیوی آموزش مفهوم تابع از طریق زوج مرتب
 
                                
                             داریوش عباس زاده
                                داریوش عباس زاده                            تدریس تعداد واسطه و قدرنسبت در دنباله هندسی | پایه دهم ریاضی و تجربی
 
                                
                             علیرضا زینی وند
                                علیرضا زینی وند                            ویدیوی آموزش فصل پنجم کتاب درسی ریاضی (1) دهم | درس 3: تابع چند جملهای، تابع همانی…
 
                                
                             مهدیه صابری
                                مهدیه صابری                             فیلم آموزشی ریاضی (1) دهم تجربی و ریاضی | فصل 4 (رسم گراف سهمی و تحلیل معادله آن)
 
                                
                             افشین ملاسعیدی
                                افشین ملاسعیدی                            کلیپ آموزشی فصل 5 - ریاضی 1 - تابع - درس 2 : تابع خطی
 
                                
                             سیدطاها سیدعلی اللهی
                                سیدطاها سیدعلی اللهی                            حل نمونه سوال امتحانی نوبت اول درس ریاضی (1) دهم _ سری 2
 
                                
                             حبیب هاشمی
                                حبیب هاشمی                            جمع بندی سریع فصل 6 ریاضی دهم: تعداد اعداد بدون تکرار ارقام
 
                                
                             مهدی کنگرلو
                                مهدی کنگرلو                            تحلیل مسائل جدول آماری (فراوانی نسبی و تجمعی)
 
                                
                             علی بلقدر
                                علی بلقدر                            ویدیوی حل یک مثال آموزشی مهم از ریشه n ام
موارد مشابه بیشتر
                    
                        
                    
                    تدریس آنلاین صفحه 83 تا 93 ریاضی (1) دهم | فصل 4 | درس 3 : تعیین علامت (حل تمرین)                
                
                
                
                
                
                
                باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                            

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    