گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

اطلاعیه مهم: تغییر در شیوه خرید اشتراک و اعتبار کیف پول گاما

بروزرسانی شده در: 8:58 1403/07/22 مشاهده: 296     دسته بندی: اطلاعیه ها

یک بستــه، یک مسیــر

ما همیشه دنبال این بودیم که تجربه شما از گاما بهتر و بهتر بشه. حالا با کلی فکر و برنامه‌ریزی، تصمیم گرفتیم یه تغییر بزرگ و جذاب توی مدل پرداخت گاما ایجاد کنیم تا شما بتونین راحت‌تر از سرویس‌های ویژه و فایل‌های آموزشی استفاده کنین. این تغییر باعث می‌شه دسترسی به محتوای دلخواهتون خیلی ساده‌تر و سریع‌تر بشه.

حالا دیگه با بسته‌های جدیدمون، می‌تونین هر جور که دوست دارین از گاما استفاده کنین، چه بخواین فقط از سرویس‌های ویژه لذت ببرین، چه بخواین فایل بخرین یا اعتبار کیف پولتون رو هر وقت که خواستین شارژ کنین. هدف ما اینه که شما توی مسیر یادگیری، بی‌دغدغه و آسون حرکت کنین.

پس با ما همراه باشین و بسته‌ای که مناسب شماست رو انتخاب کنین. این تازه شروع ماجراست!

 

گامــا پک:

فرصت دسترسی نامحدود به صفحات گاما و دانلود فایل

با خرید این بسته‌ها، هم به کیف پولت اعتبار پولی اضافه می‌شه و هم یه مدت مشخصی می‌تونی از امکانات ویژه‌ی گاما استفاده کنی. با این اعتبار پولی، می‌تونی هر فایلی که خواستی رو بخری. اگر توی این مدت، اعتبار کیف پولت تموم شد، نگران نباش! می‌تونی با افزایش اعتبار به مقدار دلخواهت به خرید فایل‌ها ادامه بدی.

یه چیزی رو فراموش نکن، اگه به جای بسته یکماهه، بسته یکساله را بخری، علاوه بر اینکه از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند میشی،  کیف پولت 300 هزار تومان اعتبار بیشتری دریافت میکنه!

اگه بسته یک ماهه‌ی گاما پک رو انتخاب کنی، باید مبلغ 149 هزار تومان پرداخت کنی. توی یکماه می‌تونی هم از سرویس‌های اشتراک ویژه گاما استفاده کنی و هم اینکه به اندازه 150 هزار تومان فایل دانلود کنی.
اگه بسته یکساله گاما پک رو انتخاب کنی، باید مبلغ 899 هزار تومان پرداخت کنی. توی یکسال می‌تونی هم از سرویس‌های اشتراک ویژه گاما استفاده کنی و هم اینکه به اندازه 1 میلیون و 200 هزار تومان فایل دانلود کنی.

دیجیتـالی:

فرصتِ دسترسی نامحدود ولی موقت به تمامی صفحات گاما

این بسته رو که بخری، به مدت سه ماه می‌تونی از سرویس‌های ویژه گاما استفاده کنی، ولی نمی‌تونی فایل دانلود کنی. حالا اگه بعدش بخوای فایلی رو دانلود کنی، خیلی راحت می‌تونی اعتبار کیف پولت رو به مقدار دلخواه افزایش بدی تا بتونی از اون اعتبار برای دانلود استفاده کنی.

اعتبـــاری:

اعتبــار تو، دست خودتـه! هر چقدر که لازم داری اعتبار کیف پولتو شارژ کن.

این بسته واسه وقتی خوبه که هنوز اشتراک زمانی داری ولی اعتبار پولی نداری یا تموم شده باشه. اینجوری، کیف پولت شارژ می‌شه و می‌تونی ازش برای خرید فایل‌ها استفاده کنی. این بسته مکمل بسته‌های دیگه هست و بهت کمک می‌کنه که بدون اینکه زمان رو از دست بدی، به خریدت ادامه بدی.

ما بسته‌ها رو با متناسب با نیاز شما چیدیم. بسته رو انتخاب کن و با خیال راحت استفـاده کن.

 

با خرید هر بسته به چه سرویس‌هایی دسترسی دارم؟

کاربرانی که اشتراک ندارن، وقتی می‌خوان از سرویس‌های گاما استفاده کنن، مثل آزمون آنلاین (شرکت در آزمون آنلاین، یک تست بزن، مشاهده رتبه در آزمون و ...)، با محدودیت‌هایی روبرو می‌شن. همچنین، برای مرور درسنامه‌ها، صفحات مدرسه‌ها، دسترسی به برخی قابلیت‌های پرسش و پاسخ و حتی دیدن نتایج آماری یا تحلیلی مثل رتبه‌بندی معلمان و مدارس هم به مشکل می‌خورن. اما اگه اشتراک بخرین، دیگه هیچ‌کدوم از این محدودیت‌ها رو ندارین و می‌تونین با خیال راحت از تمام سرویس‌های گاما استفاده کنین و حسابی لذت ببرین!

من شارژ کیف پول داشتم، حالا چطور میشه؟

اگه از قبل شارژ کیف پول داشتین، نگران نباشین! ما به خاطر وفاداری شما یک فرصت ویژه در نظر گرفتیم. به صورت اتوماتیک، پک یک‌ساله گاما رو براتون فعال می‌کنیم. با فعال شدن این بسته، به مدت یکسال می‌تونین موجودی کیف پولتون رو برای خرید فایل‌ها استفاده کنین و همچنین به همه سرویس‌های ویژه گاما دسترسی نامحدود خواهید داشت. این یه امتیاز ویژه برای شما همراهان قدیمی گاماست!