گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
علوم تجربی 1400/09/14

طرح درس روزانه علوم تجربی پنجم دبستان به روش اعضای تیم | درس 9: کارها آسان می‌شود (2)

دبستان پنجم علوم تجربی بهمن 1400

در این روش هر فراگیر می‌تواند به اعضای تیم خود آموزش دهد ،بنابراین هر عضو هم به عنوان معلم و هم به عنوان شاگرد عمل می‌کند.
در اجرای این طرح، همیاری بین اعضای تیم کلید موفقیت است و هیچ کس نمی‌تواند خاموش باشد.

هدف کلی
مبارزه پنهان

اهداف جزئی و رفتاری
انتظار می‌رود دانش آموز در پایان تدریس:
١. میکروب را تعریف کند؟ (دانش)
٢. به چه موجوداتی میکروب می‌گویند؟ (دانش)
٣. تفاوت باکتری، قارچ ذره‌بینی و ویروس را بیان کند. (تحلیل)
۴. زنده بودن یا نبودن ویروس را در داخل و خارج بدن تشخیص دهد. (دانش)
۵. سه مورد از بیماری‌های واگیردار را نام ببرد. (دانش)
۶. پوست را توضیح دهد. (فهم)
٧. مخاط را توضیح دهد. (فهم)
٨. بداند میکروب‌ها از چه راهی وارد معده می‌شوند. (دانش)
٩. بداند میکروب‌هایی که وارده معده شده اند از چه راهی کشته می‌شوند. (فهم)
١٠. گلبول‌های سفید را توضیح دهد. (فهم)
١١. چگونگی ترشح پادتن‌ها را بگوید. (دانش)
١٢. طرز دفاع گلبول‌های سفید در برابر میکروب ها را با توجه به شکل توضیح دهد. (فهم)
١٣. انواع دارو‌ها را نام ببرد. (دانش)
١۴. ضد عفونی کننده‌ها را توضیح دهد. (فهم)
١۵. آنتی بیوتیک‌ها را توضیح دهد. (فهم)
١۶. طرز ساخت واکسن و چگونگی عمل آن را شرح دهد. (فهم)
١٧. اهمیت سلامتی را بیان کند. (نگرشی)


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طرح درس روزانه علوم تجربی پنجم دبستان به روش اعضای تیم | درس 9: کارها آسان می‌شود (2)
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 4

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 1727
بروزرسانی شده در 1400/09/14