ارزشیابی آغازین سواد ریاضی و آمار دانش آموزان ورودی به پایه یازدهم انسانی
تشخیص دانش پیشین: فهمیدن آنچه دانشآموزان از قبل درباره موضوع درس میدانند.
شناسایی نقاط ضعف: یافتن مفاهیم یا مهارتهایی که دانشآموزان در آنها ضعف دارند.
ارزیابی مهارتهای پایه: سنجش آمادگی دانشآموزان از نظر مهارتهای لازم برای درس.
ایجاد انگیزه: جلب کنجکاوی و علاقهمند کردن دانشآموزان به درس جدید.
کمک به برنامهریزی معلم: تعیین سرعت تدریس، عمق مطالب و روشهای آموزشی مناسب.
بدون نمره: این آزمونها معمولاً نمره کلاسی ندارند و فقط جنبه تشخیصی دارند.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.