{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

نه سال همراهی؛ با انرژی و تجربه بیشتر همانند روز اول

ثبت شده در: 1401/06/30 مشاهده: 505     دسته بندی: اطلاعیه ها

پس از دو سال دست و پنجه کردن با ویروس منحوس کرونا، سال تحصیلی جدید به صورت حضوری آغاز می‌شود.

دو سالی که به اندازه ده‌ها سال تجربه نصیبمان کرد و علیرغم آسیب‌های فراوان آن بر زندگی مردم، آثار مثبتی از قبیل گسترش فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی را به همراه داشت و در نتیجه‌‌ی آن میلیون‌ها دانش‌آموز و معلم جدید به فضای مجازی وارد شدند.

جمع 680 هزار دانش‌آموزی گاما در ابتدای سال 1399 هم‌اکنون و در آغاز سال تحصیلی جدید به 3 میلیون و 200 هزار نفر افزایش یافته است. یعنی افزایشی 3/7 برابری.

جمع معلمان عضو گاما نیز از 170/000 نفر به 490/000 افزایش یافته است. یعنی افزایشی حدود 2/9 برابری.

آمارها نشان دهنده مراجعه خیل عظیمی از دانش‌آموزان و معلمان برای دریافت خدمات آموزشی به‌روز است. بدون شک امروز گاما افتخار آن را دارد که با انتشار محتواهای آموزشی تولید شده توسط بیش از 3000 همکار فرهنگی از جای‌جای ایران عزیز، جلودار نشر دیجیتال محتوای آموزشی است.

سرویس‌های متعدد گاما از قبیل؛ تدریس آنلاین، آزمون آنلاین، نمونه سوال و محتوای آموزشی نقش بسیار مؤثری در عبور معلمان و دانش آموزان از شرایط سخت کرونایی ایفا کرده و با ثبت رکوردهای کم‌نظیری خاطرات زیبایی خلق کردند.

در سال تحصیلی گذشته سرویس جدیدی اضافه کردیم تا معلمان عزیز بتوانند برای مجموعه تست‌های بانک تست گاما، پاسخ ویدیویی ضبط کنند. تعداد زیادی از همکاران شروع به مشارکت در این طرح کردند و امروز تعداد زیادی از تست‌ها دارای پاسخ ویدیویی هستند و به تدریج این مجموعه در حال تکمیل است.

اکنون ما در نهمین سال همراهی با شما دوستان عزیز، با انرژی مضاعف و تجربه‌ای فراوان در راستای شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهایتان گام بر خواهیم داشت.