{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

جزییات پذیرش دانشجوی کاردانی بر اساس سوابق تحصیلی

ثبت شده در: 1397/10/27 مشاهده: 93     دسته بندی: اخبار آموزش و پرورش

گاما- مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور به تشریح جزئیات پذیرش دانشجوی بدون کنکور در رشته‌های تحصیلی دوره کاردانی نظام جدید در موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های غیرانتفاعی پرداخت و گفت: متقاضیان از اول تا ۱۳ بهمن فرصت دارند در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

به گزارش گاما دکتر حسین توکلی در گفتگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب افزود: براساس مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش ۱۲ دی ۹۷، داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی غیرانتفاعی دوره های کاردانی نظام جدید سال۱۳۹۷ (اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره‌های مذکور ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند)، می‌توانند از اول بهمن برای ثبت نام در این رشته‌ها به این مراکز مراجعه کنند.

وی در ادامه افزود: داوطلبان برای اطلاع از رشته‌های تحصیلی متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای یا کاردانش موسسات پذیرنده می‌توانند به لینک جستجوی رشته‌محل‌ها که در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده‌ مراجعه کرده و ضمن مشخص کردن رشته و مؤسسه آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک و در نظر گرفتن موارد اعلامی از دوشنبه اول بهمن تا شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ به مؤسسات، مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور همچنین گفت: براساس مصوبه اعلام شده فقط ظرفیت خالی مانده مرحله تمدید مهلت ثبت نام در پذیرش مهرماه ۱۳۹۷ امکان پذیرش دانشجو دارند و این کد رشته محل‌ها، شامل فقط این گونه رشته محل‌هاست و شامل سایر رشته محل‌های که ظرفیت آنها تکمیل شده، نخواهد بود. همچنین اطلاعیه ثبت نام و شرایط و ضوابط شرکت در این دوره ها مجموعه کل رشته محل‌های مورد پذیرش امروز ۲۷ دی ماه ۹۷ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

دکتر توکلی گفت:کلیه متقاضیان باید حداکثر تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ یعنی ۳۰ بهمن ماه جاری دارای مدرک دیپلم نظام قدیم (چهارساله) هنرستان و یا دیپلم نظام جدید در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و یا کاردانش باشند و نسبت به پرداخت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال (۲۲ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام کنند.