{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

به بهانه پنجمین سال همراهی / بهار تعلیم و تربیت مبارک

ثبت شده در: 1397/07/1 مشاهده: 123     دسته بندی: اطلاعیه ها

گاما- بار دیگر فصلی از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانش‌آموزان، دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.

آغار سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و مدرسه را خدمت کلیه دانش‌آموزان، دانشجویان، آموزگاران، دبیران و اساتید گرامی تبریک گفته و سالی توأم با موفقیت، بهروزی و سعادت را برایتان آرزومندیم.

4 سال پیش و در اوایل سال تحصیلی 94-93 مجموعه گاما آغاز به کار کرد و اکنون با پشتوانه تجربه‌ای چندین ساله آماده ورود به پنجمین سال تحصیلی از زمان راه اندازی می‌باشد.

طی سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های زیادی را داشته‌ایم و با توجه به اعتماد کاربران و همچنین بازخوردهای دریافتی سیستتم را به صورت پیوسته توسعه داده‌ایم. مشکلات را بهبود بخشیده‌ایم و سعی کرده‌ایم با امکانات جدید ضمن خدمت به جامعه آموزشی کشور همراه خوبی برای کاربران عزیزمان باشیم.

امرزو اول مهرماه 1397 تعداد کاربران گاما از مرز 186 هزار نفر گذشته تعدادی که شامل بیش از 140 هزار دانش آموز و 46 هزار معلم می‌شود. این تعداد کاربر و اعتماد آنها به ما حاصل تلاش تیمی همکاران فعال در گاما، پرسنل زحمت کش تولید محتوا، فنی، پشتیبانی و مدیریت مجموعه است.

گاما با هدف توسعه عدالت آموزشی در کشور پا به عرصه گذاشته و تا حدودی به مهمترین هدف خود دست یافته است و توانسته است با ارائه بستری مناسب دانش آموزان و دبیران را از دور افتاده‌ترین نقاط کشور گردهم آورده و بعد فاصله را از بین ببرد و امکانات آموزشی را به صورت مساوی بین آنان تقسیم کند.

ما در گاما به صورت مستمر تلاش می‌کنیم تا نیازهای آموزشی را رفع کنیم و بر همین اساس و نظرات کاربران عزیز به توسعه سرویس‌های مرتبط با حوزه خود می‌پردازیم.

گاما کار خود را با ارائه پلتفرم اشتراک گذاری نمونه سوالات امتحانی و محتواهای آموزشی آغاز کرد و در ادامه بخش پرسش و پاسخ به سایت اضافه شد. شش ماه بعد با تلاش فراوان تیم برنامه نویسی و تیم تولید محتوا توانستیم سامانه آزمون آنلاین را رونمایی کنیم. در بهار 96 بانک عظیم اطلاعات مدارس را در سرویسی به نام مدرسه یاب ارائه کردیم و پاییز همان سال نیز سرویس جدید بلاگ آموزشی را راه اندازی کردیم. منتظر سرویس‌های جدید ما باشید...

هر کدام از این سرویس‌ها خود تجربیات ارزشمندی را برای مجموعه به ارمغان آورده‌اند که باعث ایجاد انگیزه در توسعه آنها و امیدواری ما به آینده شده است.

در کنار امکانات ایجاد شده برای این سامانه ما از نیازهای کاربرانمان در آینده غافل نشده و با توجه به اینکه در سال تحصیلی جاری با استقرار پایه دوازدهم و تکمیل ساختار 3-3-6 دانش‌آموزان عضو گاما در سال تحصیلی آینده وارد محیط دانشگاه خواهند شد از هم اکنون با سامانه ویژه دانشجویان بستر مناسب برای ادامه تحصیل آسان‌تر را برای آنان مهیا خواهیم نمود.

در همین ارتباط بهار 97 سامانه جستجوی نمونه سوال و محتوای آموزشی دانشگاه پیام نور را به صورت ویژه راه اندازی کردیم. و از امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پرتال جدید نمونه سوال امتحانی دانشگاه، پروژه‌های دانشجویی، معرفی رشته و... به مجموعه گاما خواهد پیوست.