

قسمت 1 - صفحه 101 تا 105 - تدریس واحد یادگیری 5: آشنایی با پروژههای ویندوزی


قسمت 2 - صفحه 106 تا 109 - تدریس واحد یادگیری 5 | کارگاه 2 و 3: کنترل برچسب و کادر متن و دکمه در واسط کاربری


قسمت 3 - صفحه 111 تا 113 - تدریس واحد یادگیری 5 | کارگاه 4: ایجاد واکنش به رویداد کلیک


قسمت 4 - صفحه 114 - تدریس واحد یادگیری 5: کارگاه 5 و 6


قسمت 6 - صفحه 117 تا 119 - تدریس واحد یادگیری 5 | کارگاه 7: تغییر اندازه و محل کنترل روی فرم


فیلم آموزش واحد یادگیری 6 کارگاه 2: تعیین زمان سپری شده (برنامه Chronometer)


پودمان 2: کارگاه آموزش برنامه نویسی #C بخش کنسول | آموزش کار با دستور Switch و دستورات…


تدریس پودمان 5 توسعه برنامه سازی و پایگاه داده | آموزش کارگاه 1: ایجاد پرونده و…


فیلم آموزش واحد یادگیری 5 کارگاه 7: تغییر اندازه و محل کنترل روی فرم


فیلم آموزشی یافتن مقدار Max اعداد | توسعه برنامه سازی و پایگاه داده: صفحه 71، کارگاه…


تدریس واحد یادگیری 5 | کارگاه 4: ایجاد واکنش به رویداد کلیک


تدریس پودمان 5 توسعه برنامه سازی و پایگاه داده | آموزش کارگاه 7 و 8: ارتباط با پایگاه…


آموزش پودمان 2 توسعه برنامه سازی و پایگاه داده | مفهوم آرایه و تدریس کارگاه های…


آموزش پودمان 2 توسعه برنامه سازی و پایگاه داده | آموزش کارگاه 7: جست و جوی دودویی…


تدریس پودمان 3 توسعه برنامه سازی و پایگاه داده | آموزش واحد یادگیری 6 (کارگاه 6…
موارد مشابه بیشتر
تدریس کارگاه 6 و 7: استفاده از کنترل کادر تصویر در برنامه و تغییر اندازه و محل کنترل روی فرم
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.