مباحث :مباحث :مفاهيم اساسي بازاريابي و انواع آن و پیدا کردن بازار هدف
و فرايند مديريت بازاريابي و منحنی عمر محصول و تلاش جهت حفظ و ارتقاء کالا
وظايف مختلفي را که مديران بازاريابي در موسسات ايفا مي کنند، و استراتژی های بازار و بازاریابی
- فرق اساسي فلسفه هاي موجود در مديريت بازاريابي .و نحوه پیدا کردن بازارهای هدف و محیط آن
- اهداف نظام بازاريابي و تعاریف انواع بازار و شناخت نیازها و نحوه رفع آ« و ......
برای دانلود
ثبت نام کنید (
وارد شوید
) و کیف پول خود را شارژ کنید.